Старобогородчанська громада
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

Звіт за результатами проекту «Секретний агент в ОТГ», а саме моніторингу якості надання адміністративних послуг  Центром надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ

Дата: 17.07.2020 09:15
Кількість переглядів: 1216

Фото без описуЗвіт за результатами проекту «Секретний агент в ОТГ», а саме

моніторингу якості надання адміністративних послуг

 Центром надання адміністративних послуг

Старобогородчанської сільської ради ОТГ

1.Методика моніторингу

Молодіжна рада в Старобогородчанській ОТГ протягом травня 2020 року реалізувала проект «Секретний агент в ОТГ» за експертної підтримки ГО Центр політичних студій в рамках проекту “Голос громади в місцевому  самоврядуванні? в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Dobre), що виконується міжнародною організацією Глобал Комь?юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку( USAID).  

Мета дослідження - залучення молоді до контролю за якістю послуг, що надаються органами місцевого самоврядування та активізація діяльності молодіжного консультативно - дорадчого органу.

В процесі проведення моніторингу були використана інформація про адміністративні послуги Центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ з  інформаційних стендів, особисті спостереження, зібрані протягом особистих візитів молоді до ЦНАПу та під час спілкування з працівниками, а також результати аналізу якості надання послуг.  Встановлено, що ЦНАП надає 102 адміністративні послуги.

Моніторинг та оцінка адміністративних послуг центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ здійснювалась членами Молодіжної Ради: Веронікою Анійчин  та Василем Попадичем.

Під час Моніторингу вони опрацювали наступні  послуги:

  • Вклейка фото в паспорт.
  • Видача довідки про реєстрацію місця проживання (додаток №13).
  • Надання державної допомоги при народженні дитини.

Період проведення - 20 до 25 травня 2020 року, опрацювання результатів – 29 травня 2020 року.

Метод збору первинної інформації – особисте відвідування, особисте інтерв’ю по анкеті за методикою «Секретного агента» та даних  наданих працівниками ЦНАПу.

Місце опитування: центр надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ.

2. Позитивні аспекти:

Підсумки моніторингу свідчать про дотримання вимог Закону України “Про адміністративні послуги”. Серед позитивних аспектів роботи центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ слід відзначити наступні.

Доступність та відкритість: місце розташування обрано вдало та знаходиться у зручному для громадян місці - в центрі села Старі Богородчани і зі зручною транспортною розв’язкою - за хвилину біля автобусної зупинки. Є можливість паркування власного транспорту. На вході до приміщення розміщена інформаційна вивіска з найменуванням “Центр надання адміністративних послуг”.

ГОДИНИ ПРИЙОМУ ВІДВІДУВАЧІВ центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ 

На сьогодні години прийому встановлені:

Понеділок 09:00-16:00

Вівторок 09:00-16:00

Середа 09:00-16:00

Четвер 09:00-20:00

П’ятниця 09:00-16:00

Обідня перерва відсутня

Субота, неділя – вихідні[a][b]

Будівля сільської ради має 2 поверхи. Вхід до ЦНАПу не передбачає підйом по сходах та з достатньо широкими дверима. В приміщенні при вході є  зона очікування.

В секторі очікування розташовані інформаційні стенди, які містять зразки заповнення  документів та інформацію щодо отримання певних послуг і даний перелік не є повним і вичерпним.

Для комфорту і персоналу ЦНАПу, і відвідувачів, кабінети облаштовано опалювальною системою та є можливість провітрювання. У приміщенні облаштовано туалетну кімнату, з пеленальним столиком. Робоче місце працівника ЦНАПу орієнтоване на клієнта – біля робочого місця є стілець для відвідувачів, є можливість для розміщення відвідувачем власних документів на місці прийому. В секторі очікування є стільці для відвідувачів. Кабінети облаштовані  всією необхідною оргтехнікою.

Консультаційна інформація про послуги переважно надається особисто в ЦНАПі або за телефоном. Є можливість консультування за допомогою електронної пошти. 

Особливо варто відзначити оперативність, ввічливість та ефективність комунікації  працівників ЦНАПу з питань отримання даних для моніторингу.

Адмінпослуги надаються достатньо оперативно. В середньому відвідувачі не чекають своєї черги, тому що черг немає.

Встановлено скриньку для висловлення звернень, зауважень і пропозицій щодо якості надання Адмінпослуг. Вміст скриньки аналізують працівники ЦНАПу. Активність від населення у поданні  пропозицій чи зауважень не високий,  про що свідчить дуже мала кількість рекомендацій у скриньці.

В приміщеннях прийому відвідувачів забезпечується конфіденційність.

На офіційному веб-сайті розміщений перелік адміністративних послуг та достатньо детальна інформація про процедуру їх отримання, що значно збільшує можливість швидше та простіше отримати послугу, скорочує кількість відвідувань приміщення ЦНАПу.

3Проблеми

Вхід  до ЦНАПу для маломобільних груп населення є ускладнений, оскільки він знаходиться у коридорі сільської ради, а вхідні двері важко відкриваються.  

- Через те, що субота вихідний день, деякі працюючі люди протягом тижня не мають змоги відвідати ЦНАП;

4. Рекомендації

За результатами моніторингу пропонуються такі рекомендації для поліпшення роботи центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ:

  • Встановити кнопку виклику спеціаліста ЦНАПУ для маломобільних відвідувачів при  вході до Старобогородчанської сільської ради ОТГ;
  • проводити регулярне підвищення кваліфікації персоналу в частині надання допомоги маломобільним відвідувачам;
  • розмістити в залі ЦНАП таблички, що вказують напрям до вбиральні, пристосованої для осіб з вадами опорно-рухового апарату;
  • встановити тактильну плитку та звуковий маячок для осіб з вадами зору.

Результати дослідження показали, що респонденти високо оцінюють якість послуг, що надаються в Старобогородчанській селищній раді ОТГ, зокрема, при оцінюванні за 5-ти бальною шкалою всі характеристики отримали середнє значення 5.

 

Начальник відділу ЦНАП Ганна Тимків коментує: «Працівники ЦНАПу дякують представникам Молодіжної ради за проведену ефективну роботу в рамках реалізації проєкту «Секретний агент ОТГ». Усі пропозиції будуть враховані в межах наших можливостей. Завдяки такій роботі ми стаємо кращими та досконалішими при наданні послуг жителям нашої громади»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь