Звіт за результатами проекту «Секретний агент в ОТГ», а саме моніторингу якості надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ
Звіт за результатами проекту «Секретний агент в ОТГ», а саме
моніторингу якості надання адміністративних послуг
Центром надання адміністративних послуг
Старобогородчанської сільської ради ОТГ
1.Методика моніторингу
Молодіжна рада в Старобогородчанській ОТГ протягом травня 2020 року реалізувала проект «Секретний агент в ОТГ» за експертної підтримки ГО Центр політичних студій в рамках проекту “Голос громади в місцевому самоврядуванні? в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Dobre), що виконується міжнародною організацією Глобал Комь?юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку( USAID).
Мета дослідження - залучення молоді до контролю за якістю послуг, що надаються органами місцевого самоврядування та активізація діяльності молодіжного консультативно - дорадчого органу.
В процесі проведення моніторингу були використана інформація про адміністративні послуги Центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ з інформаційних стендів, особисті спостереження, зібрані протягом особистих візитів молоді до ЦНАПу та під час спілкування з працівниками, а також результати аналізу якості надання послуг. Встановлено, що ЦНАП надає 102 адміністративні послуги.
Моніторинг та оцінка адміністративних послуг центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ здійснювалась членами Молодіжної Ради: Веронікою Анійчин та Василем Попадичем.
Під час Моніторингу вони опрацювали наступні послуги:
- Вклейка фото в паспорт.
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання (додаток №13).
- Надання державної допомоги при народженні дитини.
Період проведення - 20 до 25 травня 2020 року, опрацювання результатів – 29 травня 2020 року.
Метод збору первинної інформації – особисте відвідування, особисте інтерв’ю по анкеті за методикою «Секретного агента» та даних наданих працівниками ЦНАПу.
Місце опитування: центр надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ.
2. Позитивні аспекти:
Підсумки моніторингу свідчать про дотримання вимог Закону України “Про адміністративні послуги”. Серед позитивних аспектів роботи центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ слід відзначити наступні.
Доступність та відкритість: місце розташування обрано вдало та знаходиться у зручному для громадян місці - в центрі села Старі Богородчани і зі зручною транспортною розв’язкою - за хвилину біля автобусної зупинки. Є можливість паркування власного транспорту. На вході до приміщення розміщена інформаційна вивіска з найменуванням “Центр надання адміністративних послуг”.
ГОДИНИ ПРИЙОМУ ВІДВІДУВАЧІВ центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ
На сьогодні години прийому встановлені:
Понеділок 09:00-16:00
Вівторок 09:00-16:00
Середа 09:00-16:00
Четвер 09:00-20:00
П’ятниця 09:00-16:00
Обідня перерва відсутня
Субота, неділя – вихідні[a][b]
Будівля сільської ради має 2 поверхи. Вхід до ЦНАПу не передбачає підйом по сходах та з достатньо широкими дверима. В приміщенні при вході є зона очікування.
В секторі очікування розташовані інформаційні стенди, які містять зразки заповнення документів та інформацію щодо отримання певних послуг і даний перелік не є повним і вичерпним.
Для комфорту і персоналу ЦНАПу, і відвідувачів, кабінети облаштовано опалювальною системою та є можливість провітрювання. У приміщенні облаштовано туалетну кімнату, з пеленальним столиком. Робоче місце працівника ЦНАПу орієнтоване на клієнта – біля робочого місця є стілець для відвідувачів, є можливість для розміщення відвідувачем власних документів на місці прийому. В секторі очікування є стільці для відвідувачів. Кабінети облаштовані всією необхідною оргтехнікою.
Консультаційна інформація про послуги переважно надається особисто в ЦНАПі або за телефоном. Є можливість консультування за допомогою електронної пошти.
Особливо варто відзначити оперативність, ввічливість та ефективність комунікації працівників ЦНАПу з питань отримання даних для моніторингу.
Адмінпослуги надаються достатньо оперативно. В середньому відвідувачі не чекають своєї черги, тому що черг немає.
Встановлено скриньку для висловлення звернень, зауважень і пропозицій щодо якості надання Адмінпослуг. Вміст скриньки аналізують працівники ЦНАПу. Активність від населення у поданні пропозицій чи зауважень не високий, про що свідчить дуже мала кількість рекомендацій у скриньці.
В приміщеннях прийому відвідувачів забезпечується конфіденційність.
На офіційному веб-сайті розміщений перелік адміністративних послуг та достатньо детальна інформація про процедуру їх отримання, що значно збільшує можливість швидше та простіше отримати послугу, скорочує кількість відвідувань приміщення ЦНАПу.
3. Проблеми
- Вхід до ЦНАПу для маломобільних груп населення є ускладнений, оскільки він знаходиться у коридорі сільської ради, а вхідні двері важко відкриваються.
- Через те, що субота вихідний день, деякі працюючі люди протягом тижня не мають змоги відвідати ЦНАП;
4. Рекомендації
За результатами моніторингу пропонуються такі рекомендації для поліпшення роботи центру надання адміністративних послуг Старобогородчанської сільської ради ОТГ:
- Встановити кнопку виклику спеціаліста ЦНАПУ для маломобільних відвідувачів при вході до Старобогородчанської сільської ради ОТГ;
- проводити регулярне підвищення кваліфікації персоналу в частині надання допомоги маломобільним відвідувачам;
- розмістити в залі ЦНАП таблички, що вказують напрям до вбиральні, пристосованої для осіб з вадами опорно-рухового апарату;
- встановити тактильну плитку та звуковий маячок для осіб з вадами зору.
Результати дослідження показали, що респонденти високо оцінюють якість послуг, що надаються в Старобогородчанській селищній раді ОТГ, зокрема, при оцінюванні за 5-ти бальною шкалою всі характеристики отримали середнє значення 5.
Начальник відділу ЦНАП Ганна Тимків коментує: «Працівники ЦНАПу дякують представникам Молодіжної ради за проведену ефективну роботу в рамках реалізації проєкту «Секретний агент ОТГ». Усі пропозиції будуть враховані в межах наших можливостей. Завдяки такій роботі ми стаємо кращими та досконалішими при наданні послуг жителям нашої громади»