Старобогородчанська громада
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 18.09.2024 09:45
Кількість переглядів: 55

Фото без опису

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці

впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ
ПІДПРИЄМСТВО "ГРІН ІНВЕСТ" 39493807
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають

відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04086, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЬЖИЧА, будинок 8, кімната 5 Тел:
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
ТОВ “НВП “ГРІН ІНВЕСТ” планує облаштування промислового майданчику для надання
послуг з поводження з відходами що не є небезпечними. Передбачаються такі технологічні
операції: збирання, перевезення та оброблення відходів. Процес оброблення відходів планується
провадити на території полігону побутових відходів, який знаходиться за межами населеного
пункту с. Скобичівка, урочище “Мочари” Старобогородчанської сільської територіальної
громади, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області. Контактний номер телефону:
+380676009977, ел. пошта: investineco2020@gmail.com.
Технічна альтернатива 1.
Підприємством передбачається оброблення відходів що не є небезпечними шляхом
відділення води та сухого залишку або зменшення рівня вологості. Проєктна потужність
підприємства − 99,9 т/добу відходів. Відходи згідно Національного переліку відходів (код 01 05 04

- прісноводні бурові розчини та відходи; код 01 05 07 - бурові розчини та відходи, що містять
барит, інші, ніж зазначені за кодами 01 05 05 і 01 05 06; код 01 05 08 - бурові шлами та відходи,
що містять хлориди, інші, ніж зазначені за кодами 01 05 05 і 01 05 06) належать до відходів, що
не є небезпечними.
Технічна альтернатива 2.
Оброблення відходів що не є небезпечними шляхом термічної обробки, що передбачає
встановлення установки УТ-3000, з максимальною температурою до 1300 0С. Враховуючи
економічні витрати на термічну обробку, використання значної кількості енергетичних ресурсів
та викиди більшої кількості забруднюючих речовин перевага надається технічній альтернативі 1.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Івано-Франківська обл. Івано-Франківський р-н за межами населеного пункту с. Скобичівка,
урочище “Мочари” Старобогородчанської сільської територіальної громади
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Старобогородчанська ОТГ: с. Старі Богородчани, с. Скобичівка; Богородчанська ОТГ: с.
Похівка, с. Іваниківка.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, , за межами населеного пункту с. Скобичівка,
урочище “Мочари” Старобогородчанської сільської територіальної громади.
Діяльність планується провадити на території полігону побутових відходів, який
розташований на земельній ділянці комунальної форми власності площею 2,0209 га із
кадастровим номером 2620488600:02:003:0775. Для потреб підприємства, згідно договору про
співпрацю планується використовувати 0,12 га цієї ділянки
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, Нивочин, .
Проведення планованої діяльності на земельній ділянці комунальної форми власності площею
2,7 га із кадастровим номером 2620486800:02:001:0092. Територіальна альтернатива 2 не
розглядалася, оскільки на відстані 48 м. від території земельної ділянки знаходиться житлова
забудова, тому буде складно організувати санітарно-захисну зону підприємства.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Провадження планованої діяльності сприятиме зменшенню негативного впливу відходів на
навколишнє природнє середовище. Передбачається створення нових робочих місць, сплату
податків у місцевий бюджет, що покрашить економічну ситуацію регіону. Планована діяльність є
безпечна для робітників підприємства та населення прилеглих територій і відповідає діючому
природоохоронному законодавству.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
ТОВ “НВП “ГРІН ІНВЕСТ” планує збирання, перевезення та оброблення відходів що не є
небезпечними. Планується обробляти відходи буріння нафтогазових свердловин, що утворились
при використанні бурового розчину на водній основі: прісноводні бурові розчини, бурові розчини

та відходи, що містять барит, бурові шлами та відходи, що містять хлориди. Обробка буде
відбуватись шляхом відділення води та сухого залишку або зменшення рівня вологості.
Передбачається використання двох ємностей для зберігання та оброблення об’ємом по 50 м3
кожна, які будуть оснащені промисловим змішувачем (міксером) та насосним обладнанням для
перекачування рідин. Передбачена робота спецтранспорту (тягач MAN TGA 18.430 з
напівпричіпом цистерною обладнаний насосним обладнанням для перекачування в’язких,
рідких, в’язкопластичних сумішей (моделі Цистерн Feber 35NPUK, SCHMITZ SCS 24), тягач
Volvo, FH440 з напівпричіпом самоскидом, самоскид HOHAN N7G). Проєктна потужність
підприємства − 99,9 т/добу відходів. Режим роботи однозмінний з шестиденним робочим
тижнем, по 8 год/добу. Кількість робочих днів на рік – 312. Кількість новостворених робочих місць
– 6. Планована річна кількість матеріалу отриманого в результаті оброблення відходів буріння
31168,8 т.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні і територіальні
обмеження згідно з вимогами чинних нормативних документів. Екологічні обмеження
встановлені згідно з природоохоронним законодавством України. Врахування специфіки впливу
управління відходами на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог чинного
законодавства. Обмеження впливу регламентується: - на повітряне середовище - шляхом
дотримання вимог не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК)
забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів, використання у двигунах
спецтехніки палива, що відповідає Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних
бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (КМУ No927 від 01.08.2013р.); - на водне
середовище - шляхом дотримання прибережно-захисних смуг водних об'єктів та інших вимог у
відповідності до Водного кодексу України і інших чинних нормативно- правових актів; - на ґрунти
- шляхом дотримання ГДК забруднюючих речовин у ґрунті, нормативів радіаційної безпеки,
дотримання вимог Земельного Кодексу України, Закону України «Про охорону земель, Закону
України «Про управління відходами»; - на рослинний і тваринний світ - у відповідності до
законодавчих вимог щодо збереження біорізноманіття об'єктів рослинного і тваринного світу,
збереження умов місцезростання об'єктів рослинного світу, недопустимості погіршення
середовища існування, шляхів міграції й умов розмноження диких тварин, запобігання
небажаним змінам природних угрупувань та негативному впливу на них господарської
діяльності, тощо; - по загальних санітарних нормах - дотримання вимог Закону України «Про
систему громадського здоров'я», дотримання розмірів нормативної санітарно- захисної зони; - по
акустичному впливу - допустимі рівні шуму; - дотримання меж землевідведення.
щодо технічної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Територія планованої діяльності знаходитиметься у межах відведеної земельної ділянки, поза
межами зон охорони пам'яток культурної спадщини, меж історичних ареалів, зон охоронюваного

ландшафту, зон охорони археологічного культурного шару, охоронних зон об'єктів природно-
заповідного фонду.

щодо територіальної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Вивчення інженерно-геологічних та гідрологічних умов ділянки розташування планованої
діяльності і фізико-механічних властивостей ґрунтів на цих територіях був здійснений на стадії
проєктування полігону. Засобами захисту навколишнього природного середовища від
забруднення при встановленні обладнання є: розміщення обладнання на гідроізольованій
поверхні. Дані засоби не допускають забруднення ґрунтів, підземних та поверхневих водних
об'єктів. Додаткового еколого-інженерного захисту не потребують. Інженерна підготовка і захист
території здійснюються існуючою інфраструктурою.
щодо технічної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
Підприємство буде повністю облаштоване, здійснено планування під'їзних шляхів,
налагоджена логістика з транспортування відходів. Земельна ділянка використовується на праві
договору про співпрацю. Вплив на довкілля мінімізований.
щодо територіальної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Вплив на довкілля розглядається при експлуатації промислового майданчику: - на клімат і
мікроклімат - не передбачається; - на повітряне середовище - зумовлений утворенням викидів
забруднюючих речовин у навколишнє середовище. Контроль цього впливу здійснюватиметься
відповідною лабораторією згідно попередньо встановленого графіка контролю;. - акустичний
вплив - шумове забруднення буде зумовлене роботою автомобільної спецтехніки та під час
експлуатації обладнання. Дане шумове забруднення буде незначним та не матиме впливу за
межами санітарно-захисної зони підприємства; - на водне середовище – використання води на
технологічні потреби не передбачається. Вода, після процесу розшарування відходів на фракції,
вивозиться спеціалізованим підприємствам, згідно укладених договорів; - на геологічне
середовище - вплив не суттєвий, промисловий майданчик діючий, виконання додаткових
будівельних робіт не передбачено; - на ґрунт - тимчасовий негативний у разі виникнення
аварійних ситуацій, прийнятний - при дотриманні технологічного регламенту з експлуатації
об'єктів; - на рослинний і тваринний світ - не очікується, промисловий майданчик діючий,
виконання додаткових будівельних робіт не передбачено; - на техногенне середовище -
тимчасовий негативний вплив у разі виникнення аварійних ситуацій, прийнятний - при
дотриманні технологічного регламенту експлуатації; - на соціальне середовище - позитивний
вплив у вигляді вдосконалення процесу обробки відходів підприємства, надання робочих місць
населенню прилеглих територій, сплатою податків у місцевий бюджет.
щодо технічної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається технічній альтернативі 1, друга не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1.
Територія підприємства знаходиться у межах відведеної земельної ділянки, використання
додаткових площ не передбачається, вплив відповідно до існуючих чинних природоохоронних

документів (дозволів)
щодо територіальної альтернативи 2.
Враховуючи, що перевага надається територіальній альтернативі 1, друга не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів,
тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування
(випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі,
хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не
більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту
площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних
смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу;
установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням
органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання,
гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150
кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі
еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво
екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію,

прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично-
інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих

організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція
чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції;
виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних
речовин;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з ОВД у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» No
2059¬VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати

частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної
адміністрації , 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Ак. Сахарова, 23 А, main@eco.if.gov.ua, (0342) 52-
61-50, Пліхтяк Андрій Дмитрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь