Безпечність харчових продуктів: відвідування кафе і ресторанів – що варто знати
Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі
святом, приємною подією та смачною їжею. І дуже
шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через
недотримання простих правил.
Нагадуємо споживачам та суб’єктам
господарювання, що Правила роботи закладів
(підприємств) ресторанного господарства є
обов’язковими до виконання.
Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних,
борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва,
вихід і ціна однієї порції.
Споживачі мають право:
ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв,
кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку
обслуговування;
перевірити об'єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що
надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.
При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування
або обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:
безкоштовно усунути виявлені недоліки;
зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
повністю відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної
продукції або наданої послуги.
Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати
споживачу обов'язковий асортимент продукції.
У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється
задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до Головного управління
Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24,
м. Івано-Франківськ, контактний телефон 0342-511389.