Старобогородчанська громада
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

Що робити споживачу, якщо послуги з управління багатоквартирним будинком надаються неякісно

Дата: 12.03.2025 15:37
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

З березня 2024 року спеціалісти відділу
контролю у сфері торгівлі робіт, послуг та
регульованих цін управління захисту прав
споживачів Головного управління
Держпродспоживслужби Івано-Франківщини
здійснюють перевірки з питань захисту прав
споживачів у сфері житлово-комунальних
послуг за зверненнями споживачів. Переважна
більшість звернень стосується ненаданих або
неякісно наданих житлових послуг, а саме послуг з управління багатоквартирним
будинком.
Однак, під час перевірок встановлюються факти відсутності у суб’єкта
господарювання належним чином оформленого та зареєстрованого
акту–претензії від споживачів щодо ненаданих послуг, якій би міг бути
підставою для проведення перерахунків, а як наслідок перевіряючі не можуть
задовольнити вимоги споживачів та зобов’язати суб’єкта господарювання
здійснити перерахунок за ненадані послуги.
Тому вкотре наголошуємо, якщо послуги з управління надаюся неякісно або
взагалі не надаються, споживач має право викликати управителя для перевірки їх
якості, згідно п. 45-50 Правил надання послуги з управління багатоквартирним
будинком, затверджених постановою КМУ від 5 вересня 2018 р. № 712.
За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-
претензія, який підписується співвласником та управителем. Управитель (його
представник) повинен прибути на виклик співвласника у строки, визначені в
договорі управління, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту
отримання повідомлення співвласника. Акт-претензія складається управителем
(його представником) та співвласником і повинен містити інформацію про
ненадання чи надання неналежної якості послуги з управління із зазначенням

причин, дату (строк) її ненадання чи надання неналежної якості, а також іншу
інформацію, що характеризує її ненадання чи надання неналежної якості.
У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений
договором управління строк або необґрунтованої відмови підписати акт-
претензію такий акт підписується співвласником та не менш як двома іншими
співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і
надсилається управителю рекомендованим листом. Управитель протягом п’яти
робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-
претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги з
управління, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову
в задоволенні його претензії. У разі ненадання управителем відповіді в
установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними таким
управителем.
Управитель самостійно здійснює перерахунок вартості послуги з управління
за весь період її ненадання чи надання неналежної якості, а також сплачує
співвласникам неустойку (штраф, пеню) у розмірі, визначеному договором
управління.
Нагадуємо: у разі порушення ваших прав у сфері захисту прав споживачів
під час надання житлово-комунальних послуг, регульованих цін та у сфері
метрологічного нагляду – звертайтесь до Головного управління
Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
Для подання звернення можна скористатися одним з таких способів: 
- подати звернення власноруч або надіслати поштою за адресою:
вул.Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, 76019,
- направити на електронну адресу – ifdergprod@vetif.gov.ua ,
- заповнити електронну форму на вебсайті Головного управління –
https://vetif.gov.ua/component/banners/click/36.html
Контактний телефон 0342-528398.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь