Старобогородчанська громада
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

Знай свої права: послуги таксі

Дата: 20.06.2025 15:31
Кількість переглядів: 35

Фото без опису

Фото без описуКожен з нас хоча б раз користувався послугами таксі – це зручно, швидко та комфортно. Проте, судячи зі звернень, які періодично отримує Держпродспоживслужба – не завжди.

Що варто знати, замовляючи таксі, щоб мінімізувати ризики виникнення неприємних ситуацій? Давайте розбиратися разом.

Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту передбачено, що при оформленні замовлення на послугу таксі споживачу (на його вимогу) має бути надана така інформація:

  • найменування та місцезнаходження надавача послуги;
  • адресу та номер телефону, за якими приймаються претензії щодо неналежного рівня обслуговування;
  • основні характеристики послуги (час подачі транспортного засобу, модель, номерний знак тощо);
  • ціна послуги та/або тариф на проїзд, включаючи плату за подачу транспортного засобу, умови оплати послуги;
  • порядок розірвання договору.

У салоні таксі дозволяється перевозити речі, які вільно проходять через дверні отвори автомобіля (без зняття обмежників), не псують і не забруднюють салон, не заважають водієві керувати автомобілем і користуватися дзеркалом заднього виду.

Перевезення тварин на таксі здійснюється відповідно до Правил транспортування тварин, затверджених постановою Уряду від 16.11.2011 № 1402, а також правилами утримання домашніх тварин, що встановлюються органами місцевого самоврядування окремо в кожному регіоні.

У багажному відділенні таксі дозволяється перевезення вантажу, загальна вага якого не перевищує передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, за умови вільного закриття та/або відкриття кришки багажника.

Варто зазначити, що водій таксі має право відмовити у поїздці пасажирові, який перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння, порушує громадський порядок, має при собі речі, заборонені для перевезення, може забруднити салон автомобіля.

У разі виникнення претензій у споживача стосовно якості транспортних послуг та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, він має право звернутися із заявою до територіального органу Держпродспоживслужби, до Державної служби України з безпеки на транспорті або до Національної поліції України. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь